بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مونیکس : سفارش سررسید ( سالنامه 1401 )

سررسید یا همان سالنامه ، دفتر یا کتابی است که روز های سال به همراه رویداد های مهم آن ها در آن درج شده است . بسیاری از شرکت ها ، از سررسید استفاده تبلیغاتی می کنند . بدین منظور نام شرکت و یا نماد ( لوگوی ) برندشان را در صفحات و یا روی جلد چاپ / طلاکوب می کنند . به طور کلی سررسید یکی از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار است و بازدهی تبلیغاتی نسبتاً خوبی را داراست . در این مقاله به تعریف کلی سررسید ، بررسی انواع سررسید و معرفی مجموعه مونیکس برای سفارش سررسید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ( ارزان ) خواهیم پرداخت . پس همراه ما باشید !


سررسید یا همان سالنامه چیست ؟!

همانطور که ذکر شد ، سررسید ظاهراً شبیه به کتاب و یا دفتر است . در صفحات سررسید ، روز های سال با تقویم شمسی ، میلادی و قمری ، به همراه رویداد ها و وقایع مهم آن روز چاپ شده اند . همچنین یک ناحیه برای یادداشت نویسی و نگارش خاطرات نیز در هر صفحه موجود است . سررسید ها معمولاً به دو صورت جمعه جدا و جمعه مشترک فرم بندی می شوند . سررسید های جمعه جدا برای هر روز از سال بدون استثنا یک صفحه را اختصاص می دهند . اما در سالنامه های جمعه مشترک ، روز های پنج شنبه و جمعه در یک صفحه و در کنار هم چاپ می شوند .


قطع سررسید چیست ( یعنی چه ) ؟!

قطع سررسید در واقع همان ابعاد سررسید می باشد . برای مثال سالنامه با قطع رحلی یعنی سالنامه با ابعاد 21 * 28 سانتی متر . همچنین اصطلاح قطع برای کتاب ها نیز به کار می رود . قطع های استاندارد سررسید :


  • قطع رحلی ابعاد 21 * 28
  • سالنامه وزیری ابعاد 17 * 24
  • سررسید رقعی ابعاد 15 * 21
  • قطع اروپایی ابعاد 12 * 21
  • سالنامه پالتویی ابعاد 10 * 17
  • سررسید جیبی ابعاد 9 * 17

همچنین قطع خشتی به هر ابعاد مربع برای سررسید گفته می شود . برای مثال : 15 * 15 یا 16 * 16 و ...


انواع سررسید کدام اند ؟

انواع سررسید همان سررسید ها با قطع های مختلف هستند . مثلاً سررسید رحلی ، سررسید وزیری ، ... همچنین انواع سررسید های مختلف ، در متریال های مختلف نیز موجودند . برای مثال : سررسید سلفونی رحلی ، سررسید چرمی رحلی ، سررسید گالینگور رحلی و ...


سررسید رحلی چیست ؟

سررسید رحلی یک سررسید تقریباً پرطرفدار در ابعاد 21 * 28 سانتی متر می باشد . ویژگی های این نوع سررسید بدین ترتیب می باشند :


  • قابلیت چاپ اختصاصی دارد
  • قابلیت چاپ جلد سلفونی اختصاصی
  • موجود در متریال های مختلف ( سلفونی ، چرم و ... )

همچنین با تحقیق در میان مشتریان سررسید ، یافتیم که سررسید رحلی معمولاً مورد توجه مدیران می باشد . البته هر کسب و کاری سلیقه خودش را دارد و هیچ قاعده و قانونی نیست ! در این قسمت صرفاً تجربه کاری خود را ذکر کردیم .


سالنامه وزیری چیست ؟! ( بسیار پرطرفدار )

سررسید وزیری یک سررسید بسیار پرطرفدار در ابعاد 17 * 24 سانتی متر می باشد . ویژگی های این نوع سررسید بدین ترتیب می باشند :


  • قابلیت چاپ اختصاصی دارد
  • قابلیت چاپ جلد سلفونی اختصاصی
  • موجود در متریال های مختلف ( سلفونی ، چرم و ... )

همچنین با تحقیق در میان مشتریان سررسید ، یافتیم که سررسید وزیری معمولاً مورد توجه اکثر شرکت های تولیدی و خدماتی می باشد . البته هر کسب و کاری سلیقه خودش را دارد و هیچ قاعده و قانونی نیست ! در این قسمت صرفاً تجربه کاری خود را ذکر کردیم .


سررسید قطع رقعی چیست ؟

سررسید رقعی یک سررسید نسبتاً پرطرفدار در ابعاد 15 * 21 سانتی متر می باشد . ویژگی های این نوع سررسید بدین ترتیب می باشند :


  • قابلیت چاپ اختصاصی دارد
  • قابلیت چاپ جلد سلفونی اختصاصی
  • موجود در متریال های مختلف ( سلفونی ، چرم و ... )

همچنین با تحقیق در میان مشتریان سررسید ، یافتیم که سررسید رقعی معمولاً مورد توجه اکثر شرکت های خدماتی و مسافربری می باشد . البته هر کسب و کاری سلیقه خودش را دارد و هیچ قاعده و قانونی نیست ! در این قسمت صرفاً تجربه کاری خود را ذکر کردیم .


سالنامه قطع اروپایی چیست ؟!

سررسید اروپایی یک سررسید نسبتاً پرطرفدار در ابعاد 12 * 21 سانتی متر می باشد . ویژگی های این نوع سررسید بدین ترتیب می باشند :


  • قابلیت چاپ اختصاصی دارد
  • قابلیت چاپ جلد سلفونی اختصاصی
  • موجود در متریال های مختلف ( سلفونی ، چرم و ... )

همچنین با تحقیق در میان مشتریان سررسید ، یافتیم که سررسید اروپایی معمولاً مورد توجه اکثر کسب و کار های کوچک تا متوسط می باشد . البته هر کسب و کاری سلیقه خودش را دارد و هیچ قاعده و قانونی نیست ! در این قسمت صرفاً تجربه کاری خود را ذکر کردیم .


سررسید پالتویی چیست ؟

سررسید پالتویی یک سررسید تقریباً پرطرفدار در ابعاد 10 * 17 سانتی متر می باشد . ویژگی های این نوع سررسید بدین ترتیب می باشند :


  • قابلیت چاپ اختصاصی دارد
  • قابلیت چاپ جلد سلفونی اختصاصی
  • موجود در متریال های مختلف ( سلفونی ، چرم و ... )

همچنین با تحقیق در میان مشتریان سررسید ، یافتیم که سررسید پالتویی معمولاً مورد توجه اکثر کسب و کار های کوچک تا متوسط می باشد . البته هر کسب و کاری سلیقه خودش را دارد و هیچ قاعده و قانونی نیست ! در این قسمت صرفاً تجربه کاری خود را ذکر کردیم .


سالنامه جیبی چیست ؟!

سررسید جیبی یک سررسید تقریباً پرطرفدار در ابعاد 9 * 17 سانتی متر می باشد . ویژگی های این نوع سررسید بدین ترتیب می باشند :


  • قابلیت چاپ اختصاصی دارد
  • قابلیت چاپ جلد سلفونی اختصاصی
  • موجود در متریال های مختلف ( سلفونی ، چرم و ... )

همچنین با تحقیق در میان مشتریان سررسید ، یافتیم که سررسید جیبی معمولاً مورد توجه اکثر کسب و کار های کوچک تا متوسط می باشد . البته هر کسب و کاری سلیقه خودش را دارد و هیچ قاعده و قانونی نیست ! در این قسمت صرفاً تجربه کاری خود را ذکر کردیم .


سررسید قطع خشتی چیست ؟

سررسید خشتی یک سررسید عالی اما تقریباً کم طرفدار در ابعاد مربع می باشد . ویژگی های این نوع سررسید بدین ترتیب می باشند :


  • قابلیت چاپ اختصاصی دارد
  • قابلیت چاپ جلد سلفونی اختصاصی
  • موجود در متریال های مختلف ( سلفونی ، چرم و ... )

همچنین با تحقیق در میان مشتریان سررسید ، یافتیم که سررسید خشتی معمولاً مورد توجه پزشکان و مشاغل مربوط به نوبت دهی می باشد . البته هر کسب و کاری سلیقه خودش را دارد و هیچ قاعده و قانونی نیست ! در این قسمت صرفاً تجربه کاری خود را ذکر کردیم .


چاپ اختصاصی سررسید به چه معناست ؟!

هر سررسید یک یا چند روش برای چاپ اختصاصی دارد . برخی از سررسید ها قابلیت لیزر پلاک ، برخی چاپ جلد اختصاصی و برخی نیز چاپ هات فویل ( طلاکوب ، نقره کوب و ... ) و یا چاپ سیلک را دارند . شما به وسیله سفارش چاپ اختصاصی سالنامه ، برند سازی می کنید و مشتریانتان به مدت یک سال شمسی ( 365 روز ) همراه شما خواهند بود . همچنین کلیه سررسید ها ، قابلیت چاپ لت اختصاصی را دارند که این روش سفارشی سازی سررسید ، بسیار پرطرفدار است . به طور کلی سفارشی سازی سررسید یکی از روش های تبلیغاتی پربازده و مطلوب برای شرکت ها و کسب و کار های مختلف است .


ویژگی های بهترین شرکت ( مجموعه ) برای سفارش چاپ سررسید

یک شرکت تبلیغاتی که در خصوص زمان بندی آماده سازی سفارش سررسیدتان بد قولی نکند و کیفیت سالنامه هایش عالی باشد ، بهترین شرکت چاپ سررسید است ! همچنین قیمت سررسید ها نیز باید مطلوب و مناسب باشد ! و البته توجه داشته باشید که شرکتی را که برای سفارش سررسید خود انتخاب می کنید ، مطلوب است خدمات پس از چاپ را نیز برایتان انجام دهد : چاپ لت اختصاصی ، لیزر پلاک ، طلاکوب و ...


بهترین شرکت ( مجموعه ) برای سفارش چاپ سررسید

مونیکس ! مونیکس در زمان بندی تحویل سفارشات کوتاهی نخواهد کرد . همچنین سررسید های مونیکس بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها را دارند و خدمات سفارشی سازی سالنامه تان را نیز برایتان انجام می دهد . بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای سفارش سررسید به شرکت های متفرقه ، یک سری به سررسید های مونیکس بزنید ! سفارش چاپ اختصاصی سررسید / سفارش سررسید


سفارش آنلاین سررسید اختصاصی در مونیکس

مونیکس در آذر ماه سال 1398 توسط امیرحسین مومنی مدیرعامل و توسعه دهنده این مجموعه ، تأسیس گردید . هدف از تأسیس مونیکس ، حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم شرکت ها با تبلیغاتچی می باشد . همچنین کوتاه کردن مسیر ثبت سفارش با طراحی پلتفرم سفارش آنلاین نیز از اهداف اصلی این مجموعه بوده است . سفارش خدمات تبلیغاتی در مونیکس به صورت کاملاً آنلاین و بدون احتیاج به مراجعه حضوری امکان پذیر است ! همچنین سفارش چاپ سررسید اختصاصی نیز از این قاعده مستثنا نیست و شما می توانید کاتالوگ سررسید 1401 مونیکس را بررسی کرده و سالنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید و آنلاین سفارش دهید !

منبع : monixadv.blogfa.com

تگ ها :   سررسید 1401
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده